Aby zmienić wielkość czcionki oraz kontrast strony kliknij przyciski po prawej
x A A
A A A

Klasa 5a

WYCIECZKA NA STADION LEGII

PCHLI TARG

DZIEŃ ŚW. PATRYKA

MOJE FERIE

Moje ferie były bardzo, ale to bardzo udane. W pierwszym tygodniu ferii  byłem w domu, spędzając ten czas z moją rodziną. W ciągu dnia mną i moim bratem opiekowali się dziadkowie. Gdy byliśmy w domu, graliśmy na PS3 w różne gry, które dostaliśmy w prezencie na ostatnią Gwiazdkę.
W drugim tygodniu ferii pojechaliśmy całą rodziną na narty do Włoch, do rejonu Val di Sole. Pojechaliśmy tam razem z Adisiem, Jego bratem i rodzicami.
Na miejsce do Włoch jechaliśmy aż 14 godzin. Gdy dojechaliśmy do Mezzany, zjedliśmy bardzo dobrą pizzę.
Przez cały tydzień jeździłem na nartach w szkółce zorganizowanej przez Jafi Sport.
Góry, w których jeździłem to były Dolomity. Po skończonych zajęciach na stoku, chodziliśmy na basen.
Codziennie w hotelu mieliśmy przepyszne kolacje.
Trochę było żal wracać do Polski ostatniego dnia. Za rok chętnie wrócę do Włoch na zimowe ferie.

Bartosz D. smiley

Moje ferie podzieliłem na dwie części. Pierwszy  tydzień spędziłem w domu a kolejny u babci i dziadka na wsi. Po śniadaniu, w poniedziałek poszedłem do Bartka i spędziłem tam prawie cały dzień. Następnego dnia niestety zostałem cały dzień w domu. W środę poszedłem z rodzicami na basen, a w czwartek pojechałem z tatą na tor łyżwiarski Stegny. Piątek był to ostatni dzień tygodnia ferii, kiedy byłem w domu ale po powrocie rodziców z pracy natychmiast pojechaliśmy do mojej babci, i tam spędziłem pozostałą część ferii. Wróciłem do domu w niedzielę w południe, aby zdążyć na mój trening koszykówki. Myślę, że moje ferie były udane.

Adrian C.

WIELKA ORKIESTRA ŚWIATECZNEJ POMOCY

LEKCJE WF NA "FIGLOWISKU"

MATEMATYCZNE MIŚTRZOSTWA

SPOTKANIE Z NURKIEM

WYCIECZKA DO MUZEUM

Nasza wycieczka była fajna. Na początku  pani wychowawczyni pozwoliła obejrzeć nam zasobniki z bronią zrzucane z samolotów nad Warszawę. Nasza przewodniczka pokazywała nam różne skrytki jakie wykorzystywali walczący ludzie na wojnie, potem pani zaprowadziła nas do pokoju pełnego skrytek, które były w różnych miejscach np. w zabawkowym pociągu albo w lasce do podpierania się. Widzieliśmy jeszcze całą gablotę starych radio oraz maszynę do nadawania wiadomości językiem morsa. Później, gdy poszliśmy z panią przewodniczką  do takiego zwykłego pokoju gdzie pokazywała nam, jak ludzie przekazywali sobie różne informacje za pomocą np. listu - robili dziurki na tych literach,które po złożeniu tworzyły wyrazy.
Pani przeczytała nam również małą książkę którą napisał dziewięcioletni  chłopak kiedy zaczęła się wojna. Następnie poszliśmy do drukarni, gdzie pan drukował ogłoszenia na starej maszynie wykorzystywanej podczas wojny. Poprosił mnie abym podszedł do niego i pokazał mi drugą maszynę drukarską która była napędzana ręcznie i poprosił mnie,  żebym pokręcił kołem i maszyna zaczęła drukować. Wydrukowała dużą ulotkę, którą pan pozwolił mi zabrać do domu. Na końcu zwiedzania muzeum pani przewodniczka powiedziała, żebyśmy pomyśleli na ile starczyło by nam jedzenia na wojnie. Wszyscy mówili ,że na jakieś 2 miesiące ale pani przypomniała nam ,że na wojnie elektrownie nie dostarczają prądu. Pani przewodniczka ogłosiła koniec wycieczki ale mi zdawało się, że jesteśmy tu dopiero  godzinę ale mijała już kolejna godzina. Gdy już wyszliśmy z muzeum poszliśmy do sklepu z pamiątkami, bardzo chciałem kupić model pojazdu bojowego ,,Kubusia ale kosztował za drogo. Wracaliśmy do szkoły tą samą trasą, którą przyjechaliśmy do muzeum. Wszyscy byliśmy zmęczeni, niestety musieliśmy iść chwilę na piechotę. Wróciliśmy pod szkołę pożegnaliśmy się z naszą panią i rozeszli się do swoich domów.

Adrian C.

MISTRZOSTWA URSYNOWA

W

MINI PIŁCE RĘCZNEJ

(październik 2016r.)

Reprezentacja dziewcząt w składzie:

Lila, Maja, Ola M., Zuzia Ł., Julka G., Ola Rz., Marcela, Ola K., Oliwka Cz., Marysia ( wszystkie z klasy 6a) zajęła 3 miejsce,

Reprezentacja chłopców w składzie:

klasa 6a: Maciek, Staś, Filip, Adrian, Antek, Damian, Bartek oraz

z klasy 5a: Łukasz, Eryk, Maciek, Olek, Bartosz D., Maksymilian B., Franek

wywalczyła 2 miejsce.

GRATULUJEMY !!!

Kalendarium

Zobacz również:

Naszą stronę od 2017-10-11 odwiedziło: 45563 osób.