Zapraszamy do konkursów

 



 

KONKURS NA NAJŁADNIEJSZY ZESZYT W SZKOLE

 


Regulamin konkursu:
1. Adresat:

Wszyscy uczniowie klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 330 w Warszawie

Cele:
Poprawa poziomu pisma - kaligrafii
Poprawa poziomu ortografii i interpunkcji.
Nagrodzenie uczniów systematycznych i starannych.
Zmotywowanie do pracy uczniów mniej dbałych.

DRODZY UCZNIOWIE!
Wasze zeszyty to świadectwo tego, jakimi jesteście uczniami. Chcielibyśmy, aby zeszyt każdego z Was świadczył o jego właścicielu jak najlepiej, abyście zadbali o swoje zeszyty i traktowali je jak swoja wizytówkę. Pragniemy, abyście sami z przyjemnością zaglądali do nich nie tylko po to, aby znaleźć to, co ważne i potrzebne, ale także aby cieszyć się dobrymi ocenami, które tam znajdziecie. Zależy nam na tym, aby zeszyty uczniów naszej szkoły były prowadzone systematycznie i starannie. Dlatego ogłaszamy konkurs na NAJŁADNIEJSZY ZESZYT W SZKOLE.

NAJŁADNIEJSZY ZESZYT TO:
Zeszyt prowadzony systematycznie.
Zeszyt prowadzony starannie.
Pismo czytelne, przejrzyste.
Brak skreśleń, poprawek, śladów korektora.
Minimalna liczba błędów
Zeszyt czysty, bez zagięć, obłożony
Podpisany imieniem, nazwiskiem, przedmiotem i klasą.

Przebieg konkursu :
1.Organizatorem konkursu są opiekunowie Małego Samorządu Uczniowskiego.
Koordynatorzy: Barbara Garwacka i Paula Madej.
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty pod koniec kwietnia.
3. W konkursie biorą udział zeszyty do edukacji polonistycznej uczniów klas I-III.
4. Wychowawca klasy wybiera dwa najładniejsze zeszyty i dostarcza je do s. 107 b lub 104 w terminie do 23 kwietnia.

Kryteria oceniania:

- ogólny zewnętrzny wygląd zeszytu (okładka, brak oślich rogów, opisanie zeszytu)
- właściwa liczba kartek,
- staranne pismo, brak błędów ortograficznych,
- starannie uzupełnione wszystkie lekcje i zadania domowe,
- praca, jaką dany uczeń włożył w to, aby jego zeszyt wyglądał lepiej.

WŁAŚCICIELE 9 NAJŁADNIEJSZYCH ZESZYTÓW (PO TRZECH Z KAŻDEGO POZIOMU) OTRZYMAJĄ NAGRODY.

Zapraszamy do udziału w konkursie
Barbara Garwacka,
Paula Madej 

 

 



 

 

 

KONKURS URSYNOWSKI "MINIATURA BRYTYJSKA"

 

 

1.WYKONAJ PRACĘ PRZESTRZENNĄ.

 

Może to być dowolny OBIEKT, MIEJSCE lub SYMBOL związany z Wielką Brytanią, np.:

-          makieta np. mapa Wielkiej Brytanii, makieta centrum Londynu lub londyńskiego metra

-          zabytkowy budynek np. Pałac Buckingham, Elizabeth Tower, Stonehenge, zamek w Edynburgu, Zamek Windsorów, dom Szekspira

-          nowoczesna budowla np. London Eye, O2 Arena, wieża ‘Spinnaker Tower’, ‘Blackpool Tower’

-          wieżowiec np. londyński Shard lub Gherkin

-          most np. londyński Tower Bridge lub Millenium Bridge, most kolejowy Forth Bridge

-          obiekt sportowy np. Stadion Wembley, Stadion Olimpijski w Londynie

-          cud natury np. Grobla Olbrzyma- Giant’s Causeway, klify w Dover

-          charakterystyczny symbol np. Nessie z Loch Ness, korona królewska np. Korona Św. Edwarda, 5 o’clock tea, autobus piętrowy, budka telefoniczna, londyńska taksówka, znak londyńskiego metra

-          charakterystyczna postać np. Królowa Elżbieta II, rodzina królewska, gwardzista królewski, policjant, Sherlock Holmes, Kubuś Puchatek, Alicja z Krainy Czarów

 

Konstrukcja rzeźby może być wykonana z dowolnego materiału, np. z tektury, masy papierowej, gliny.
Możesz wykorzystać kartonowe pudełka, plastikowe butelki, zapałki itp.

 

2. NAPISZ 2-4 ZDANIA O SWOIM OBIEKCI­­­E NA PLAKIETCE.

 

 

Na miniaturze napisz swoje INICJAŁY I NUMER SZKOŁY I KLASY!!! Konkurs dla klas 4-7­­­­.
Swoją pracę przynieś 08.05. (wtorek) do s. 203 do P. Horteckiej-Pietrzak
Dla Autorów najlepszych prac nagrody!

 

 

 

Honorowy Patronat:


Burmistrz Dzielnicy Ursynów
m. st. Warszawy

 

 

                               

 

 

Organizator:

SP z Oddziałami Integracyjnymi nr 330 

 

 

REGULAMIN KONKURSU - czytaj dalej...

 

   

 



 

 

 

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS FOTOGRAFICZNY

"NASI ULUBIEŃCY - ZWIERZĘTA DOMOWE"

 

 

Dla uczniów klas 3-7.

 

 

Wykonaj samodzielnie zdjęcie swoich zwierząt (max 3 sztuki).

 

Zdjęcia składamy u swoich nauczycieli przyrody lub biologii do dnia 9.04.2018r. (sala 301).

 

Do każdej fotografii prosimy dołączyć metryczkę: imię i nazwisko, klasa, dane szkoły, miejsce wykonania zdjęcia, nazwisko nauczyciela uczącego.

 

Kryteria: format zdjęcia 20x30cm, zdjęcie wykonane na papierze fotograficznym.

 

Szkolny koordynator: Beata Łada

 

 



 

 

 

SZKOLNY Konkurs EKOLOGICZNY

 „Coś z niczego”

Cele konkursu:

- pogłębienie świadomości ekologicznej uczniów;

- propagowanie postaw proekologicznych wśród dzieci i młodzieży;

- rozwijanie własnych zdolności i zainteresowań;

Grupa wiekowa:

- klasy IV-VII

 Przedmiot konkursu:

-  Wykonanie najciekawszego przedmiotu użytkowego, ozdoby  lub zabawki z odpadów.

-  Autor może dostarczyć tylko jedną pracę, która powinna być opisana: imię, nazwisko, klasa.

Kryteria oceny prac:
- oryginalność i pomysłowość,
- samodzielność i estetyka wykonania,
- zastosowana technika i ciekawie wykorzystane różnorodne materiały.

 

Prace składamy do dnia 13 kwietnia 2018 roku do sali 301.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie smiley

 



 

 

SZKOLNY Konkurs EKOLOGICZNY

                    ALBUM – „Dzień Ziemi – chroń naszą planetę”

Cele konkursu:

- pogłębienie świadomości ekologicznej uczniów;

- rozwijanie własnych zdolności i zainteresowań;

Grupa wiekowa:

- klasy IV-VII

III.   Forma konkursu:

  1. Praca plastyczna- wykonanie albumu o tematyce związanej z ochroną naszej planety przed degradacją, zaśmiecaniem, bezmyślnym korzystaniem z  wody, prądu, itp. ; pracy należy nadać tytuł;
  2. Format pracy A4 lub A5.
  3. Praca powinna zawierać od 7 do 20 stron (włącznie ze stroną tytułową); mogą znaleźć się w niej informacje, zdjęcia, komiksy, własnoręczne rysunki;
  4. Album może być wykonany indywidualnie lub grupowo (maksymalnie 3 uczniów)

Prace należy składać do Szkolnej Komisji Konkursowej. Każda prac na  odwrocie powinna być  podpisana (imię/ imiona, nazwisko/ nazwiska, klasa).

 IV. Termin konkursu:

      Prace należy złożyć do Szkolnej Komisji Konkursowej do dnia 16 kwietnia 2018r., do sali 301.

       ZAPRASZAM do udziału w konkursie smiley

                            

 

 



 

 

 

GRA POLONISTYCZNA

 

Drodzy Uczniowie!


Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie pt. "Gra polonistyczna". Należy indywidualnie lub w parach przygotować grę (planszową, towarzyską, karcianą), która będzie sprawdzała wiedzę z zakresu języka polskiego. Konkurs dedykowany jest uczniom klas 4-7. Prace przyjmujemy do 23.03.2018r.


 

Zachęcamy do udziału!
Nauczyciele poloniści

 

 



 

 

Zapraszam uczniów klas IV-VII do wzięcia udziału w konkursie przyrodniczym pt.: "WIOSNA NA URSYNOWIE" smiley

Zasady konkursu:


1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV-VII.


2. Praca powinna zawierać:


- jedno zdjęcie (format 13x18 lub 15x21) wywołane na papierze fotograficznym,
- tematyka zdjęcia – „Wiosna na Ursynowie” (interpretacja tematu dowolna),
- tytuł zdjęcia,
- informacja gdzie (miejsce) i kiedy (data) wykonano zdjęcie,
- narysowany plan okolicy, w której zrobiono zdjęcie,
- do planu okolicy należy dołączyć legendę z objaśnieniami zastosowanych znaków topograficznych,
- imię, nazwisko i klasa ucznia.


3. Format pracy: A4 lub A3.


4. Termin oddawania prac: do 13 kwietnia 2018r., sala 301

 

 

Joanna Górecka

 

 



 

 

REGULAMIN KONKURSU NA KLASOWĄ GAZETKĘ ŚCIENNĄ O PATRONACH NASZEJ SZKOŁY (KLASY 1-3)
I PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ NA TEMAT HISTORII SZKOŁY (KLASY 4-7)

 

 

Organizator : Karolina Staszewska-Rusjan (kl. 1-3) i Małgorzata Karpińska (kl. 4-7)

 

 

Cele konkursu:

1. Promocja obchodów roku jubileuszowego z okazji 30-lecia Szkoły Podstawowej nr 330.

2. Zdobywanie i popularyzowanie wiedzy na temat patronów naszej szkoły.

3. Rozbudzanie twórczej inwencji oraz kształtowanie samodzielnego myślenia.

4. Rozwijanie wyobraźni i umiejętności prezentowania własnych obserwacji i przemyśleń.

5. Mobilizowanie uczniów do pracy na rzecz klasy i szkoły.

6. Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną.

 

Zasady konkursu dla klas 1-3

 

1. Konkurs adresowany jest dla wszystkich klas 1-3.

2. Konkurs jest oparty na współzawodnictwie klasowym.

3. Przedmiotem konkursu jest wykonanie klasowej gazetki ściennej na zadany temat. Gazetka powinna być umieszczona przed salą lekcyjną danej klasy. Praca powinna być wykonana na brystolu, wielkość: 70 cm x 100cm.

4. Forma, dobór i jakość materiałów zależą od pomysłowości uczniów. Gazetkę wykonują uczniowie w grupach i w ramach eliminacji klasowej wybierają wspólnie z wychowawcą najlepszą.

5. Pod każdą pracą należy umieścić wydrukowaną informację
z następującymi danymi:

·  klasa oraz imiona i nazwiska uczniów, którzy wykonali pracę

·  imię i nazwisko wychowawcy

6. Termin umieszczenia prac 23 kwietnia 2018r.

7. Oceny prac konkursowych dokona jury powołane przez organizatorów.

8. Ogłoszenie wyników nastąpi w maju, podczas wielkiej gali 30-lecia naszej szkoły.

 

Zasady konkursu dla klas 4-7

 

1.  Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-7.

2.  Przedmiotem konkursu jest przygotowanie prezentacji multimedialnej dotyczącej patronów SP 330.

3.  Prace mogą być wykonane indywidualnie bądź w zespołach

2-osobowych.

4. Prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być wykonana w programie PowerPoint (pakiet programu Microsoft Office) i zapisana w formacie *.ppt lub *.pptx na Pendrive.W nazwie pliku należy wpisać swoje imię, nazwisko i klasa. W prezentacji powinna być zawarta bibliografia oraz informacja o autorach pracy na ostatnim slajdzie. Prezentacja powinna zawierać minimum 8 slajdów.

5. Termin dostarczenia prezentacji 23 kwietnia 2018r. (sala 101- p. Małgorzata Karpińska)

6. Oceny prac konkursowych dokona jury powołane przez organizatorów.

7. Ogłoszenie wyników nastąpi w maju, podczas wielkiej gali 30-lecia naszej szkoły.

 

Kryteria oceny prac konkursowych:

 

1. Zgodność z tematem.

2. Walory artystyczne i estetyczne, grafika i cała szata graficzna, efekt wizualny.

3. Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność
i pomysłowość.

 

   

 

 



 

 

 

REGULAMIN KONKURSU NA MASKOTKĘ

PROMUJĄCĄ SZKOŁĘ

DLA KLAS 1-7

ORGANIZOWANEGO W SP 330

 

 

Organizatorzy : Samorząd Uczniowski wraz z opiekunami M. Wójcicką i A. Gawendą

 

Cele konkursu:

 

1.Promocja Szkoły Podstawowej nr 330

2.Propagowanie i rozwijanie aktywności artystycznej uczniów kl. I- VII.

3.Rozbudzanie twórczej inwencji oraz kształtowanie samodzielnego i twórczego myślenia.

4.Rozwijanie umiejętności prezentowania własnych obserwacji i przemyśleń.

 

Zasady konkursu:

 

1.Konkurs adresowany jest do uczniów wszystkich klas 1- 7

2.Każdy uczestnik konkursu wykonuje pracę w formacie A3 wybranymi przez siebie technikami plastycznymi (rysowanie, malowanie, wyklejanie, wydzieranie, wycinanie, grafika, quiling, projekt z tkanin) na którym przedstawia maskotkę widoczną z przodu i z tyłu. Prac nie należy wykonywać z plasteliny/modeliny.

3.Mogą być wykonywane prace przestrzenne tzn. uszycie maskotki z filcu/tkanin do formatu A4.

4.Zgłosić można prace indywidualne lub grupowe (do 3 osób). Nie powielamy osób biorących udział w konkursie , tzn. 1 uczeń może złożyć tylko 1 pracę indywidualną lub grupową.

5.Udział i pomoc rodziców jest akceptowana pod warunkiem, że rodzic jest członkiem zespołu.

6.Na odwrocie każdej pracy należy drukowanymi literami zapisać następujące dane:

Ø imię i nazwisko,

Ø klasę,

Ø tytuł pracy.

7. Prace należy składać od 1 do 28.03. 2018r. do Pani M. Wójcickiej (sala 17) lub

do Pani A. Gawendy (sala 310)

8.Złożenie pracy oznacza zgodę na publikację i wykorzystanie podanych wyżej danych.

9.Komisja konkursowa: J. Skopińska, A. Gawenda, M. Mizielińska, M. Wójcicka, N. Prusak, Kuba Mierzwa.

10.Ogłoszenie wyników nastąpi do 9 kwietnia 2018r.  

11.Złożone prace przechodzą na własność Organizatora.

12.Wygrywa tylko jedna maskotka. Zwycięzca otrzymuje karte podarunkową do Empiku oraz pochwałę. Każdy uczestnik, który weźmie udział w konkursie otrzymuje pochwałę.

 

Kryteria oceny prac konkursowych:

 

1.Zgodność z tematem.

2.Różnorodność stosowanych technik plastycznych.

3.Oryginalność pracy.

4.Walory artystyczne i estetyczne.

5.Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność i pomysłowość. Prace powinny oddawać charakter i działalność szkolną.

 

 

   



 

"Konkursu o Grobie Nieznanego Żołnierza" - regulamin - zobacz...

 

"WARSZAWA DAMA W BIAŁO-CZERWONEJ SUKNI" - regulamin - zobacz...

 

 

„WARSZAWA DA SIĘ LUBIĆ” - regulamin - zobacz...

 

 

 



 

 

 

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
SP 330 W OBIEKTYWIE
ORGANIZOWANEGO W SP 330

 


Organizator : Małgorzata Karpińska, Adriana Gawenda


Cele konkursu:


1.Promocja obchodów roku jubileuszowego z okazji 30-lecia Szkoły Podstawowej nr 330
2.Propagowanie i rozwijanie aktywności artystycznej uczniów kl. I- VII.
3.Rozbudzanie twórczej inwencji oraz kształtowanie samodzielnego i twórczego myślenia.
4.Rozwijanie umiejętności prezentowania własnych obserwacji i przemyśleń.


Zasady konkursu:


1.Konkurs adresowany jest do uczniów wszystkich klas.
2.Każdy uczestnik konkursu wykonuje pracę w formacie A4/A3.
3.Pracę stanowi fotografia, która powinna zostać naklejona na kolorową techniczną kartę, aby powstał passe - partout. Na fotografii powinien znaleźć się nr szkoły - 330 np. ułożony z kamyków. Nie może on jednak stanowić głównego tematu zdjęcia, jest jedynie dodatkiem.
4.Zgłosić można wyłącznie jedną pracę. Nie zostaną przyjęte prace grupowe.
5.Na odwrocie każdej pracy należy drukowanymi literami zapisać następujące dane:
imię i nazwisko,
klasę,
tytuł pracy.
6.Termin dostarczenia prac upływa 28 lutego 2018r.
7.Prace należy składać do Małgorzaty Karpińskiej (sala 101, klasy 0-3) i do Adriany Gawendy (sala 310, klasy 4-7).
8.Oceny prac konkursowych dokona jury powołane przez organizatorów.
9.Ogłoszenie wyników nastąpi 6 marca 2018r.
10.Złożone prace przechodzą na własność Organizatora.


Kryteria oceny prac konkursowych:


1.Zgodność z tematem.
2.Oryginalność pracy.
3.Walory artystyczne i estetyczne.
4.Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność i pomysłowość. Prace powinny oddawać charakter i działalność szkolną

 

 

 

 



 

 

 

KONKURS PLASTYCZNO – TECHNICZNY

„MURAL NA 30 – LECIE SZKOŁY NR 330”

 

 

 

REGULAMIN:

 

 

Organizatorki: Monika Mizielińska, Adriana Gawenda

 

 

Cele:

1.        Promocja obchodów 30-lecia Szkoły Podstawowej nr 330

2.        Rozwijanie aktywności twórczej dzieci i młodzieży z klas I – VII

3.        Kształtowanie samodzielnego twórczego myślenia

4.        Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu muralu, czyli wielkoformatowego malowidła ściennego, który mógłby być zrealizowany na ścianie zewnętrznej budynku naszej szkoły i godnie upamiętniać 30 – lecie.

Zasady konkursu:

1.        Adresatami konkursu są uczniowie klas I –VII

2.        Uczestnicy konkursu mają za zadanie zaprojektować mural inspirowany hasłem „30 lat  Szkoły Podstawowej nr 330”

 

Projekt muralu powinien:

 

- zawierać treści symbolicznie nawiązujące do hasła „Mural na 30 – lecie szkoły”

- wpisywać się w kontekst przestrzenny i architektoniczny ściany budynku z wykorzystaniem istniejących elementów architektury;

- wzbudzać pozytywne emocje w mieszkańcach i osobach odwiedzających szkołę

- precyzyjnie określać kolorystykę i technikę wykonania muralu oraz materiały potrzebne do jego wykonania ( krótki opis).

3.        Projekt muralu może być wykonany dowolną techniką artystyczną i stanowić pracę przestrzenną lub płaską ( począwszy od formatu A3). Prace wykonane na kartkach z bloku rysunkowego i w innym formacie nie będą przyjmowane.

4.        Na odwrocie każdej pracy należy drukowanymi literami zapisać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- klasę,
- tytuł pracy. 

5.        Zgłosić można wyłącznie jedną pracę. Nie zostaną przyjęte prace grupowe. 

6.        Termin dostarczenia prac upływa 16.03.2018 roku.

7.        Prace należy składać: 

uczniowie klas 0-3 do wychowawców, a klasy IV – VII do sali 310 do Pań: Moniki Mizielińskiej i Adriany Gawendy.

8.         Ogłoszenie wyników nastąpi 6 kwietnia 2018r.

9.         Złożone prace przechodzą na własność Organizatora.


Kryteria oceny prac konkursowych:


1. Zgodność z tematem.
2. Oryginalność pracy.
3. Walory artystyczne i estetyczne. 
4. Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność i pomysłowość w doborze materiałów i środków. 

 

 

 



 

 

 

KONKURS Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO PT. ‘HARLEY IN SPACE’

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w dzielnicowym konkursie literackim pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Ursynów oraz National Geographic pt. HARLEY IN SPACE.

Napisz i zilustruj historyjkę po angielsku o przygodach Harley'a w kosmosie. Nagrodzone prace zostaną wydane w formie prawdziwej książki!

 

W bibliotece szkolnej możecie obejrzeć książeczki o Harley'u wydane w ubiegłych latach.
 

Szczegółowe informacje:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów kl. 4-7.
2. Uczestnicy mają za zadanie napisać i samodzielnie zilustrować opowiadanie lub komiks w języku angielskim na temat 'Harley in Space'.
3. Każda praca powinna zawierać od 4 do 6 ilustrowanych stron w formacie A4 lub A5 i opowiadać o przygodach tytułowego bohatera w czasie jego wyprawy w kosmos.
4. Uczestnicy konkursu powinni złożyć wykonane przez siebie i podpisane prace (imię i nazwisko oraz klasa) u nauczycieli języka angielskiego w terminie do 24 lutego 2018r.
5. Oceniana będzie kreatywność, wartość poznawcza i merytoryczna, poprawność językowa oraz staranność wykonania prac.
5. Nagrodzone prace zostaną opublikowane w formie książki, która zostanie wydana przez Towarzystwo Edukacyjne Sokrates. Autorzy wszystkich opublikowanych prac otrzymają egzemplarze wydanej książki- zbioru nagrodzonych prac.

Więcej informacji na stronie: www.tesokrates.com.pl


 

 

Ulotka - zobacz

Regulamin - zobacz

 

 



 

 

 

 



 

 

 

Regulamin szkolnego konkursu matematycznego „SuDoku”

 

 

  1. Szanowni Państwo do konkursu SuDoku może przystąpić każdy uczeń z klasy 4 i 5 szkoły podstawowej .

  2. Termin szkolnego konkursu: 19. 12. 2017 roku.

  3. Swój udział w konkursie zgłaszamy do 18.12.2017 roku ( Marta Migdalska sala 202).

  4. Organizator szkolnego konkursu zobowiązuje się do dnia 12. 01. 2018 roku podać wyniki.

  5. Każdy uczestnik ma do rozwiązania 4 rodzaje plansz o różnym stopniu trudności ( bardzo łatwy, łatwy, średnio trudny, trudny ).

  6. Przy rozwiązywaniu zadań liczy się czas, w związku z tym komisja powinna posiadać minutnik.

  7. Komisja sprawdza tylko te karty, które są rozwiązane do końca .

  8. Na planszy każdy uczestnik pisze imię i nazwisko, a nauczyciel odbierający plansze od ucznia wpisuje czas oddania.

  9. Uczniowie karty z następnym poziomem otrzymują dopiero po upływie czasu pracy z poprzedniego etapu ( tj. jeśli zaczynamy od etapu I to dopiero po upływie 10 minut uczestnik może otrzymać kartę z następnego etapu, uczeń czeka spokojnie, aż upłynie czas).

10.Następny etap ma prawo pisać każdy uczeń, nawet jeśli nie rozwiąże karty z poprzedniego etapu .

11.Uczniowie mają prawo zrezygnować z konkursu na własne życzenie po zakończeniu każdego etapu.

12.Wszystkie etapy zostaną przeprowadzone tego samego dnia.

13.Karty pracy będą sprawdzone w późniejszym terminie .

14.Wyniki zostaną przedstawione uczestnikom .

15.Każdy uczestnik może maksymalnie uzyskać 40 pkt .

 

Sposób punktowania

Etap I – maksymalny czas 10 minut

Etap I – poziom bardzo łatwy maksymalna liczba punktów do zdobycia 10

 

Za rozwiązanie karty w czasie 5 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 5 punktów za czas- razem 10 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 6 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 4 punkty za czas -razem 9 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 7 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 3 punkty za czas -razem 8 punków.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 8 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 2 punkty za czas -razem 7 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 9 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 1 punkt za czas -razem 6 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 10 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 0 punktów za czas- razem 5 punktów.

 

Za złe rozwiązanie karty uczeń uzyskuje 0 punktów nie zależnie od czasu.

 

Etap II- maksymalny czas rozwiązania 12 minut

Etap II – poziom łatwy maksymalna liczba punktów do zdobycia 10

 

Za rozwiązanie karty w czasie 6 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 5 punktów za czas -razem 10 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 7 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 4 punkty za czas -razem 9 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 8 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 3 punkty za czas -razem 8 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 9 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 2 punkty za czas -razem 7 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 10 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 1 punkt za czas -razem 6 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 11, 12 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 0 punktów za czas -razem 5 punktów.

 

Za złe rozwiązanie karty uczeń uzyskuje 0 punktów nie zależnie od czasu.

 

 

Etap III- maksymalny czas rozwiązania 14 minut

 

Etap III – poziom średnio trudny maksymalna liczba punktów

do zdobycia 10

 

Za rozwiązanie karty w czasie 6,7 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 5 punktów za czas -razem 10 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 8,9 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 4 punkty za czas razem 9 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 10,11 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 3 punkty za czas -razem 8 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 12 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 2 punkty za czas- razem 7 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 13 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 1 punkt za czas -razem 6 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 14 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 0 punktów za czas- razem 5 punktów.

 

Za złe rozwiązanie karty uczeń uzyskuje 0 punktów nie zależnie od czasu.

 

Etap IV- maksymalny czas rozwiązania 16 minut

Etap IV – poziom trudny maksymalna liczba punktów do zdobycia 10

 

Za rozwiązanie karty w czasie 8,9 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 5 punktów za czas -razem 10 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 10,11 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 4 punkty za czas- razem 9 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 12,13 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 3 punkty za czas- razem 8 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 14 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 2 punkty za czas -razem 7 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 15 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 1 punkt za czas -razem 6 punktów.

 

Za rozwiązanie karty w czasie 16 minut uczeń uzyskuje 5 punktów za poprawność i 0 punktów za czas -razem 5 punktów

 

Za złe rozwiązanie karty uczeń uzyskuje 0 punktów nie zależnie od czasu.

 

 

 

 



 

 

 

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU

W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO „FOX”

 

Serdecznie zapraszam uczniów  klas 4-7 do udziału w kolejnej, XVIII już edycji Ogólnopolskiego Konkursu Języka Angielskiego „FOX” pod patronatem Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Konkurs odbędzie się we wtorek 27 lutego 2018r.

W tym tej edycji obowiązują następujące lektury w poszczególnych kategoriach:

KITTENS (kl.4)- "Rumpelstitskin"

BUNNIES (kl.5-6)- "Odyssey"

DUCKS (kl.7)- "Black Beauty"

Wymienione lektury można nabyć bezpośrednio przez wydawnictwo (MM Publications) lub w sieci księgarń: Bookland, Omnibus, Polanglo, Columbus, Integra.

UWAGA!

Uczniowie, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji konkursu zostali nagrodzeni już lekturą obowiązującą w tej edycji.

Więcej informacji o konkursie, regulaminie, dostęp do arkuszy z poprzednich edycji wraz z kluczem odpowiedzi znajdą Państwo klikając w link:

http://www.ssodelta.edu.pl/index.php/fox.html

 

Termin zgłoszenia: 11.12.2017 (poniedziałek)

Opłata: 9- wpłacane bezpośrednio do nauczyciela języka angielskiego lub do mnie.

 

Szkolny Koordynator Konkursu

Ewa Baran

 

 

 

 



 

 

 

REGULAMIN RODZINNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

„MOJA SZKOŁA, TAK JĄ WSPOMINAM”

ORGANIZOWANEGO W SP 330

 

Organizator : Karolina Staszewska - Rusjan, Adriana Gawenda

 

Cele konkursu:

 

·      Promocja obchodów roku jubileuszowego z okazji 30-lecia Szkoły Podstawowej nr 330.

·      Propagowanie i rozwijanie aktywności artystycznej uczniów kl.  0 – VII.

·      Rozbudzanie twórczej inwencji oraz kształtowanie samodzielnego i twórczego myślenia.

·      Rozwijanie umiejętności prezentowania własnych obserwacji i przemyśleń.

 

Uczestnicy konkursu:

 

·      W konkursie mogą wziąć udział dzieci z klas 0-7 wraz z rodzicami lub rodzeństwem.

 

Zasady konkursu:

 

·      Konkurs adresowany jest do uczniów wszystkich klas.

·     Każdy uczestnik konkursu wykonuje pracę w formacie A3 wybranymi przez siebie technikami plastycznymi (rysowanie, malowanie, wyklejanie, wydzieranie, wycinanie, grafika, quiling, itp.). Prosimy o nieużywanie plasteliny – prace wykonane tą techniką są nietrwałe i nie będą brane pod uwagę.

·      Mogą być wykonywane prace przestrzenne.

·      Zgłosić można wyłącznie jedną pracę. Nie zostaną przyjęte prace grupowe.

·      Na odwrocie każdej pracy należy drukowanymi literami zapisać następujące dane:

  •      imię i nazwisko ucznia ,
  •      klasę,
  •      imię i nazwisko współautora (stopień pokrewieństwa tzn. mama, tata, brat, siostra)

·      Termin dostarczenia prac upływa 14 grudnia 2017r.

·      Prace należy składać do Karoliny Staszewskiej-Rusjan (sala 207a, klasy 0-3) i do Adriany Gawendy (sala 310, klasy 4-7).

·      Oceny prac konkursowych dokona jury powołane przez organizatorów.

·      Ogłoszenie wyników nastąpi 21 grudnia 2017r.

·      Złożone prace przechodzą na własność Organizatora.

 

Kryteria oceny prac konkursowych:

 

·      Zgodność z tematem.

·      Różnorodność stosowanych technik plastycznych.

·    Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność i pomysłowość. Prace powinny oddawać charakter i działalność szkolną.

 

Pod uwagę brane będą przede wszystkim walory artystyczne pracy, indywidualne podejście do tematu, oryginalność, kompozycja oraz wkład pracy (rodzice mogą pomóc, ale praca powinna być wykonana w większej mierze przez dziecko !)

 

 



 

 

 

KONKURS KURATORYJNY Z JĘZYKA POLSKIEGO

 

 

Zapisanych na konkurs uczniów zapraszamy 15 listopada o godz. 8:50 do sali 307.

 
 
 
Życzymy powodzenia!
Nauczyciele języka polskiego

 

 

 



 

 

 

Regulamin  Szkolnego Konkursu

„KREW DAREM ŻYCIA”

 

 

I.   Cele konkursu:

Promocja idei honorowego krwiodawstwa.

Jak najszersze spopularyzowanie wśród dzieci i młodzieży zagadnień związanych z honorowym krwiodawstwem.

Rozwijanie własnych zdolności i zainteresowań.

II.   Etap – szkolny:

        Grupa wiekowa - klasy IV-VII.

        Każdy uczestnik może być autorem tylko jednej pracy.

 

III.   Forma konkursu:

1.      Praca plastyczna- plakat, promujący honorowe krwiodawstwo wykonany techniką dowolną na papierze A2.

2.      Hasło reklamowe lub utwór poetycki promujący honorowe oddawanie krwi.

 

Prace należy składać do Szkolnej Komisji Konkursowej indywidualnie. Każda praca na  odwrocie powinna być opisana drukowanym pismem w prawym dolnym rogu (imię, nazwisko, klasa).

      

 V. Termin konkursu:

Prace należy złożyć do Szkolnej Komisji Konkursowej do dnia 27 listopada 2017r. do sali 301.

     

 

 

  ZAPRASZAM do udziału w konkursie smiley

 opiekun Szkolnego Koła

Polskiego Czerwonego Krzyża

 

 Dorota Otwinowska
                                                                               

 

 

 



 

 

 

KONKURS MATEMATYCZNY MAZOWIECKIEGO KURATORA OŚWIATY

DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

 

 

Konkurs polecamy uczniom klas 6 i 7 (młodsi także będą mile widziani, ale zadania są jednakowe dla wszystkich). Etap szkolny odbędzie się w piątek 17 listopada o godz. 9.00.

Zgłoszenia przyjmują nauczyciele matematyki.

 

 



 

Konkurs Przyrodniczy dla klas 4-7 "Jem owoce i warzywa"


Zasady konkursu:


Konkurs na wiersz zawierający hasło "Jem owoce i warzywa", format: kartka A4, mile widziane rysunki ozdabiające pracę.
Szczegóły gazetka przy sali 301. Termin: do 13 listopad, sala 301, odpowiedzialna: Joanna Górecka


 



 


Konkurs Przyrodniczo-Plastyczny dla klas 1-3


Zasady konkursu:


Wykonaj pracę plastyczną dowolną techniką w formacie A4 na temat zdrowego odżywiania. Szczegóły gazetka przy sali 301.
Termin: do 17 listopad listopad, sala 301, odpowiedzialna: Joanna Górecka

 

 

 



 

 

 

Szanowni Państwo!

Już po raz czwarty mamy przyjemność zaprosić Państwa wraz z uczniami do wzięcia udziału w IV OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE NA NAJPIĘKNIEJSZY KALENDARZ ADWENTOWY "DER SCHÖNSTE ADVENTSKALENDER".

W załączniku znajduje się regulamin konkursu. Udział w konkursie jest bezpłatny.

 

Monika Gołuńska

Monika Gajewska

 

Szkoła Podstawowa nr 1 

ul. B. Chrobrego 7

77-200 Miastko

 

ZAŁĄCZNIK

 



 

 

 

 

W związku z Międzynarodowym Miesiącem Bibliotek Szkolnych zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w "Konkursie na laurkę i życzenia dla biblioteki”.

 

Prace można przynosić do 31.10.2017r. do biblioteki szkolnej.



REGULAMIN KONKURSU


Cele Konkursu:

 

1.   Rozwijanie aktywności twórczej i kreatywności.

2.   Prezentacja własnych dokonań twórczych.

3.   Promocja biblioteki szkolnej.

 

Uczestnicy Konkursu:

 

1.      Konkurs adresowany jest do uczniów wszystkich klas.

 

Warunki uczestnictwa w Konkursie:

 

1.   Laurkę-życzenia należy przygotować na kartce formatu A4.

2.   Dodatkowo promowana będzie ciekawa szata graficzna życzeń.

3.   Kryterium wyróżnienia prac konkursowych będzie oryginalność i pomysłowość. Życzenia powinny oddawać charakter i działalność biblioteki szkolnej.

4.   Złożone prace przechodzą na własność organizatora.

5.   Prace należy składać do dnia 31.10. 2017r w bibliotece szkolnej (na odwrocie należy podać imię, nazwisko oraz klasę).

6.   Oceny prac konkursowych dokona jury powołane przez organizatorów.

7.   Ogłoszenie wyników nastąpi 10.11.2017r.;

8.   Organizatorem jest biblioteka szkolna.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

Szanowni Państwo!

 

Pragniemy zaprosić uczniów i wychowanków Państwa placówki do udziału w konkursie plastycznym

JESIENNY PEJZAŻ WSI. Ochrona ekspozycji przyrodniczej w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. By wziąć udział w konkursie należy wykonać pracę plastyczną ukazującą jesienny pejzaż sierpeckiego Muzeum ze szczególnym uwzględnieniem współtworzącej go elementów przyrodniczych i przesłać ją na adres Organizatora. Termin nadsyłania prac upływa 6 listopada.

Na zwycięzców czekają cenne nagrody i pamiątkowe dyplomy. Więcej informacji oraz Regulamin konkursu znajdą Państwo na naszej stronie: www.mwmskansen.pl

 

Serdecznie zachęcamy do udziału w konkursiesmiley

 

 

 

 



 

   

Chcesz wiedzieć wiecej - kliknij w zdjęcie.

 

 



 

 

 

 KONKURS

 

Świetlica Szkoły Podstawowej nr 330 z Oddziałami Integracyjnymi

im. Nauczycieli Tajnego Nauczania zaprasza do udziału

w świetlicowym konkursie plastyczno – technicznym

 

 

„LATAWIEC MOICH MARZEŃ”

 

 

REGULAMIN KONKURSU

 

Tematyka konkursu:

            Zaprojektowanie, skonstruowanie i ozdobienie własnego  latawca.

 

 Cele konkursu:

  1. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności twórczych, inwencji i pomysłowości poprzez działania plastyczno -techniczne.
  2. Wzmacnianie zaufania i współpracy między dzieckiem a dorosłym.
  3. Kreatywne spędzanie wolnego czasu poprzez zabawę z latawcem.
  4. Promowanie osiągnięć uczniów zdolnych.

 

Uczestnicy konkursu:

Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkól podstawowych uczęszczający do świetlicy szkolnej.

 

Kategorie wiekowe:

1 kategoria wiekowa – klasy I

2 kategoria wiekowa – klasy II i III

3 kategoria wiekowa – klasy IV-VI

 

 Warunki konkursu:

1.Prace konkursowe (latawce) muszą być indywidualnie i  własnoręcznie wykonane, nie  dopuszczamy do konkursu kupionych, gotowych latawców.
2. Prace mogą być wykonane w dowolnych technikach plastycznych, w dowolnym formacie.

3.Ogon latawca nie może być wykonany z drutu lub materiału przewodzącego elektryczność.
4. Do każdego latawca powinna być dołączony opis wg wzoru:


Imię i  nazwisko autora kategoria wiekowa, adres szkoły, nr telefonu i e-mail opiekuna,


5. Udział w konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem praw autorskich, na wykorzystanie prac w celach promocyjnych i dokumentacyjnych konkursu.
6. Osoby przynoszące prace konkursowe wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatora konkursu swoich danych osobowych (Ustawa o ochronie danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. Nr 133, poz. 833, z późn. zm.).
7. Prace zgłoszone do konkursu będą zwracane autorom.
8. Prace nie spełniające zasad uczestnictwa, nie będą podlegały ocenie konkursowej.

 

KRYTERIA OCENY:

Latawce będą oceniane  przez Jury powołane przez organizatora pod względem:

1. Zgodności z tematyką konkursu.

2. Staranności i estetyki wykonania.

3. Samodzielności.

4. Pomysłowości.

5. Kształtu, kolorystyki i zdobnictwa.

Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej w świetlicy SP 330.

 

TERMIN SKŁADANIA PRAC:

Prace wykonane zgodnie regulaminem konkursu należy dostarczać do świetlicy Szkoły Podstawowej nr 330 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Mandarynki 1 w Warszawie w terminie do 30 października 2017 r.

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW:

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone…, a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 330 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Mandarynki 1 w Warszawie.

 

 

 



 

 

 

 

 

Chcesz wiedzieć więcej  - kliknij w zdjęcie.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

Chcesz wiedzieć więcej - kliknij w zdjęcie.

 



 

 

 

 

Regulamin - zobacz

Formularz - zobacz

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

Kalendarium

Zobacz również:

 

 

 

http://edukacja.warszawa.pl/sites/edukacja/files/program-wars-i-sawa/logowis_230x80.jpg

 


 

      
 

        

 

       

 
        

  

      

 

      
 

 

Naszą stronę od 2017-10-11 odwiedziło: 34085 osób.